Expose yourself to photography.. (:

Tentaţia inocenţei..

Comments on: "Tentaţia inocenţei.." (4)

  1. good job dude;)

  2. 😉 formidabil clipul:) felicitari:) sper ca unii sa bage la cap ceva din acest mic film:) inca odata felicitarile mele pentru stefan:)

  3. na, te-a pus naiba să intri pe fototarget. eu nu mai intru acolo, că-i scârbos, dar am primit link de la cineva cu discuţia aia stupidă începută de muntele. şi pentru că mi-am pierdut aproape 8 minute din viaţă uitându-mă la filmuleţul tău, îmi permit să şi comentez. per total e foarte ok pentru vârsta ta şi pentru experienţa puţină pe care presupun că o ai. nu m-a plicitsit, ceea ce-i bine. dar nu-nţeleg de ce ai filmat alb-negru. că-i mai trist aşa? trist poa’ să fie şi color. iar mai artistic sigur nu e. nu văd vreun argument care să aibă legătură cu filmul în afară de faptul că aşa-ţi place mai mult, probabil. şi, e clar, impedimente de natură tehnologică nu-s, se inventase şi telefonul mobil când ai filmat… apoi mai e muzica, a cărui sonor trebuie dat mai încet când bagi vocea din off (tipul care vorbeşte), pentru că deranjează. tre’ să faci eforturi ca să treci peste muzică şi să fii atent la ce spune tipul. iar unele cadre sunt cam lungi şi nu se-ntâmplă mare lucru-n ele (sau se repetă acţiunea). de exemplu, când fumează, când vorbesc băieţii ăia trei… per total, filmul ar putea fi şi mai scurt. apoi mai ai nişte efecte cam aiurea între unele cadre. un simplu cut e suficent – uită-te atent la filmele profesioniste. probabil că mai sunt şi alte chestii pe care nu le-am observat. a, chiar, profii mei mi-au spus că trans-u’ nu ajută niciodată şi că e de ştiri… nu mai ţin minte dacă aveai, dar îţi spun ca să ştii.
    bravo că faci asta la vârsta ta! ai destul timp să te perfecţionezi. ah, şi încă ceva: nu-ţi mai pune rahatul ăla de copyright pe poze, că le strici compoziţional. şi e şi prea mare. şi „cutărică photography” îşi pun pe poze toţi amatorii care tocmai şi-au luat aparat. şi nici nu-i cazul, cel puţin acum, de probleme de copyright. nu cred c-o să-ţi fure cineva pozele.;) plus că oricum tu deţii drepturile pe ce faci, nu tre’ să scrii pe poze pentru asta.
    succes!

Lasă un răspuns

Nor etichete

